poniedziałek, 1 lutego 2010

Pierwszy post

I tak oto, nareszcie! Pierwszy post, połączony z publikacją serwisu wzbogacsie.pl. Serwis stworzyłem kierując się swoją pasją - rozwojem osobistym. Jestem ciekaw czy strona się przyjmie, to jest, czy znajdzie się grupa osób zainteresowanych tematyką. Głównie od tego będzie zależeć być albo nie być strony. Zobaczymy czy ten mały eksperyment wypali.
Serwis będzie oczywiście regularnie rozbudowany, a na blogu umieszczać będę artykuły. Mam też cichą nadzieję, że biuletyn motywacyjno – finansowy „Droga do sukcesu” również zdobędzie zainteresowanie.
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że wszystko zależy od zawartości merytorycznej tekstu, ale osobiście – jako autorowi, trudno mi ją raczej obiektywnie ocenić. Mam nadzieję, że wykonałem dobrą robotę.
Miłej lektury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz